pondělí 9. července 2012

Hlavně nedopustit nudu:)

Prázdniny jsou v plném proudu a já se snažím nabíjet si program co nejvíce to jde:) A tak spíme se ségru a švagříkem pod širákem, pořádáme s rodinkou italské večery na zahradě se skvělou domácí pizzou, chodíme na Radhošť, grilujeme, koupeme se na přehradě, grilujeme a koupeme se v bazénu, chodíme na borůvky a lozíme po třešni:)ve volných chvilkách čtu Sofiinu volbu a chystám se na Deník Anny Frankové a Pravidla moštárny, všechny tyto aktivity jsou samozřejmě doprovázeny hromadami jídla a pití:) jsem spokojená až na jednu podstatnou maličkost a to tu, že jsem nikde v okolí nenašla brigádu:P A tak aspoň doma dělám vše co mamce na očích vidím, abych si nepřipadala tak moc zbytečně, starám se o babušku, vyvářím jí a musím říct, že je to čím dál lepší:)
A co mě čeká v nejbližších dnech?:) Odhodlávám se k darování krve, protože nedávno ve vedlejším městě otevřeli nové centrum pro darování krve, takže bych opravdu ráda šla:) A od 22. 7 jsem na brigádě s Adrou na což se neskutečně těším:) Snad pro ten pocit uspokojení a pocit, že jsem někomu pomohla:)
Z Olomouce už mi vše přišlo pěkně černé na bílém:) Takže od 17. září se stávám studentkou oboru Speciálně pedagogické andragogiky na pedagogické fakultě Univerzity Palackého :)
Užívejte léto, jak nejvíc to půjde a hlavně nedejte prostor nudě;)

Žádné komentáře:

Okomentovat