pondělí 7. května 2012

What doesn´t kill you makes you stronger :)

¨Fájn :) písemná část maturity z češtiny za mnou, španělština přede mnou :) teda řeknu vám, že pitomější sloh jsem snad v životě nenapsala :) Ale co, o originálnost vůbec nejde, hlavně dodržet slohový útvar, téma práce a co nejmíň chyb že jo. Jinak obsah práce může být hovadina na entou:) je zvláštní, když se vás lidi ptají, jaký z toho máte pocit a vy nevíte jak odpovědět...já fakt nevím:) scia už mám taky za sebou, výsledek se mi trochu zlepšil oproti prvním, tak nyní děj se vůle boží:) včerejší TSP v Brně=jedno velké nevím...kostičky už v životě nechci vidět, brr...Teď se soustředit na španělštinu, kterou píšu ve čtvrtek a pak ústní maturitu:) pak 14 dní a přijímačky pro mě nejdůležitější, do vysněné Olomouce :) Když se tak zamýšlím do Brna nechci, na mou klid milující osobu je to město poněkud rušné:) Olomouc by pro mě byla ideální a navíc kousek od domova:) Hodinka cesty vlakem:) bez přestupů!!:)) trochu mě znervózňuje, že všichni spolužáci jsou víc na prášky z přijímaček než z matury:) já to mám teda naopak, bez matury si můžu výšku strčit za klobouk že:) navíc mám v záloze náhradní plán, když nevyjde výška:) na maturitním plese jsme v tombole vyhráli poukaz na roční studium na místní jazykovce, takže kdyžtak půjdu tam a udělám si DELy a FCEčka a tak, což by nemuselo znamenat zabitý rok, každopádně nutně potřebuju maturu :)
Áchjo už ať je to za mnou:) Můj seznam knížek, které si chci přečíst po matuře neúprosně roste společně se seznamem věcí, který chci udělat:) Je to strašně skvělý pocit, když vám ty zkoušky pomalu jedna za druhou odpadají a řadí se do kolonky Za sebou :)

,, Co tě nezabije, to tě posílí"


2 komentáře:

  1. určitě jsi to zvládla a zvládneš. je dobře, že máš pozitivní a klidný přístup, ten já za rok budu rozhodně postrádat. držím palce! :))

    OdpovědětVymazat
  2. tak co spanelstina, jak ti to dopadlo? nakonec jsem byla docela rada, ze jsem tam sedela sama, aspon jsem mela klid a mohla jsem se soustredit :)

    OdpovědětVymazat