sobota 14. dubna 2012

Slibotechna slibotechnovatá ze všech slibotechen nejslibotechnovatější :)

Dejte mi někdo facku prosím. Terezo, prober se :)Za dva týdny další scia, za tři týdny začátek maturity a přijímačky v Brně. A co dělám já?? Pff, po obědě tři hodiny spím, dívám se na sladkobolný americký film, na pořad o vaření, surfuju na internetu a odháním černé svědomí. Nechuť, kterou pociťuju k učení je nezměřitelná.
Projíždím staré články, čtu kolik jsem si toho slibovala... proč mi to odhodlání nevydrží? To vážně umím o všem jen mluvit? Zlobím se sama na sebe a ještě se dlouho zlobit budu...Tolik věcí jsem si slíbila a jen obelhávám sebe samu a to jsem si o sobě vždycky myslela, že spoustu věcí si dokážu vydřít *facka* proboha to nejsou přijímačky na střední ani závěrečné zkoušky v autoškole *facka* Je už nejvyšší čas, abych se vzpamatovala a přestala se utěšovat tím, že ono se to nějak zvládne...Nezvládne, samo se to teda určitě nezvládne! Jsem vážně hrozná. Doučování, scio testy, přihlášky...tolik peněz už to všechno spolklo a já? místo abych byla vděčná a snažila se, aby to k něčemu bylo, tak si neustále vymýšlím nějaké omluvy a výmluvy jen abych nemusela zvednout zadek, vzít knížku a učit se..Que rabia! Všude mám nepořádek a když se dokopu a uklidím si, tak za chvíli to vypadá, jak předtím...prosím dejte mi facku...
panejo, je mi to pěkně trapné psát tu další předsevzetí...Tak ho raději asi ani nenapíšu...jen něco na závěr. Berte mě jako odstrašující ppříklad...

1 komentář:

  1. Terko, vůbec na sebe nenadávej, jsme všichni stejní. Kdyby sis přečetla můj blog, taky se mi asi vysměješ za ty věci, co jsem kdy naslibovala sama sobě a ostatním.. Spíš Tě důrazně žádám, aby ses učit šla. Děláš to přeci pro sebe a mrzelo by tě to, kdybys pak neměla takové výsledky, jako bys chtěla. ;)

    Držím palce! ;*

    OdpovědětVymazat