středa 29. srpna 2012

Zapsaná a upsaná UP:)

Tak včera jsem dostala doufejme tři roky natvrdo:) Nelekejte se, do vězení se nechystám. Jen jsem včera byla u zápisu na VŠ:) A popravdě jsem ze všeho tak trochu zmatená, kde jsou ty časy na gymplu, kdy veškeré vyřizování znamenala pouze kartička na autobus. Rozvrh nám tam naservíroval pan zástupce a člověk nemusel nic řešit. Nevěřila jsem, že to řeknu, ale zlaté časy a zlatý gympl. Na druhou stranu se těším na ostatní věci. Konečně se nám podařilo sehnat byt, který odpovídal požadavkům pěti slečen, což se zdalo jako téměř nesplnitelná mise. A tak se těším na naše dýchanky u filmů, vínka a vodní dýmky:)Ale pst:) Taky se docela těším na školu...vím je to nejspíš předčasné, ale už jsem dostala seznam předmětů, které musím splnit a všechny vypadají strašně zajímavě:) Akorát, kdyby těch organizačních věcí nebylo tolik:/ Největší strach mám ze zapisování předmětů, nerada bych hned ze začátku řešila problém, že jsem si něco blbě zapsala:/ Ale tak nechám to koňovi :) A taky se ještě těším na nejbližší výlet do papírnictví:) Jsem totiž absolutní úchyl na notesy, deníčky, složky, propisky, pastelky a další věci nezbytné pro mou maličkost během období školy:))

O víkendu jsem s milým navštívila formanský den ve Velkých Karlovicích:) I když počasí nebylo nijak úchvatné, den jsem si parádně užila. Program byl bohatý nejen na záležitosti ohledně koní. Kultura také nebyla ošizena:) A tak jsme si s milým zaskákali na koncert Chinaski, kteří byli výborní, zasmáli se u Rudy z Ostravy a protože byla neděle a milý musel v pondělí do práce, tak až při odchodu zaslechli něco z repertoáru NoName :) Večer jsem padla do postele a usla téměř okamžitě:)

V pondělí mi bylo strašně zvláštně. Přemýšlela jsem o tisíc a jedné věci. A nevěděla kudykam. Taky to znáte? Nic mě nebavilo a tak jsem ležela na posteli, zírala do stropu a přemýšlela nad tím, jak se mi strašně nic nechce. Vůbec jsem nebyla schopna dokopat se k těm nejjednodušším činnostem. Přišlo mi, že nic nemá cenu, že je všechno jedno a popravdě to nebyl moc příjemný pocit. Naštěstí jsem se z toho vyspala a je to o moc lepší:)

Přikládám fotky z formanského dne:)


Ukázka vozatajů:)


Opět ukázka vozatajského umění:)
Vozatajství:) 
Vozatajové naposled:)

Drezúra:) 
Nádherné zvíře:)
Šampioni stáje Valencio Holčák:)
Šampioni:) 
Strašně šikovní poníci z Prahy:)
Pan Hatlapatka a jeho show Franky:) neskutečné vystoupení:)
Chinaski:) 
Ruda z Ostravy:) Má bránice měla pěknou masáž:) Dlouho jsem se tak nenasmála:)

Vím kvalita fotek není zrovna košér, ale byla tam strašná spousta lidí, takže jsem fotila s rukama nad hlavou, abych vyfotila aspoň něco a taky světlo nebylo moc příznivé:) pro dnešek by to bylo vše :) Tak se mějte krásně:)

3 komentáře:

  1. Náhodou, fotky jsou to krásné a čiší z nich úžasná atmosféra :) Na V3 se ti snad bude líbit, a kdyby ne, alespoň si ji zpříjemníš tím bytema papírnictvím, ne? :) Já papírnictví zbožňuju, mohla bych tam být celé dny a kochat se :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přítel teďka taky nastupuje do prváku, takže jsem do těchto věcí naprosto vtažená a zasvěcená :D Protože nemluví o ničem jiiném :D Ale já se na to taky těším, hrozně moc :D Bude to zas něco jinýho, novýho :)

    OdpovědětVymazat
  3. Eliška: Děkuju:) od tebe mě to tím tuplem těší:) Nu podle všeho se mi tam líbit bude:) Vysněné město, vysněná škola:) Tak snad to bude dobré:)

    Mišmen: No taky je to u mě nejčastější téma hovorů :D se divím, že ostatním nelezu na nervy ještě:) Nu pocházím z malého městečka, tak se na jednu stranu těším do velkoměsta, ale na druhou bych nejradši nejezdila nikam:))

    OdpovědětVymazat