sobota 15. září 2012

Smutno

Jojo nějak to na mě padá:) Prázdniny se naklonily ke konci už i vysokoškolákům a jelikož se od letoška mezi ně řadím i já, tak na mě dopadá ta smutná nálada, kterou někteří zažili před dvěma týdny:) Jo tehdy jsem se smála a říkala si, že mám ještě dva týdny prázdnin:)Ale čas, jako by nahodil nějaké vyšší tempo či co:) A tak už v chodbě míjím košík jídla, v koupelně na mě číhají zabalené kosmetické tašky, nábytek už si týden hoví v mém novém druhém domově:) Vše je zkrátka připraveno k zítřejšímu odjezdu za novou kapitolou mého života, tedy skoro vše. Kromě mě:) Mám za sebou nejdelší prázdniny mého života, celé tři měsíce jsem si hověla doma...a stejně mi to teď připadá málo:) Zítra touhle dobou už budu v Olomouci, nejspíš vybalovat:) Věděla jsem, že jsem hluboce fixovaná na svou rodinu a přítele, ale že až tak, o tom jsem neměla nejmenší tušení. Samozřejmě, že budu jezdit na víkendy, ale stejně. Je mi zkrátka smutno.
Ale aby to nebylo jen o fňukání;) Docela se mi povedl rozvrh:) Když vše proběhne podle plánu, tak škola mi bude začínat v pondělí ve dvě a končit bude ve středu ve tři:) Což je úplně skvělé:) I když úterý bude zabijácké a ve škole budu od rána až do večera:)  Zkusím nachystat nějaké články;) ráda bych se blogu zase začala věnovat:) Kdo by trávil prázdniny za počítačem že ano;)
Tak se mějte famfárově;)

Žádné komentáře:

Okomentovat