středa 16. ledna 2013

Zkoušky, volby a jiné hrůzy:)

Ahoj všichni:) Máte se?:)
Já doufám, že dobře:) protože u mě to není nejhorší:) Včera jsem napsala poslední zkoušku:) jestli úspěšně to nedokážu říct, mělo by se vidět během dneška, já jen doufám, že to dopadne dobře a já si budu moci užít vážně zaslouženého volna.

Vzpomínám teď na období před maturou, kdy jsem sestru posílala do určitých míst, kddyž mi řekla, že na výšce budu mít maturu dvakrát do roka. To určitě říkala jsem jí. No jo člověk míní a věci se mění. Je pravda, že před maturitou jsem měla takové nervy a stresy, které bych už nikdy nechtěla zopakovat. jenže to bylo zapříčiněno tím, že jsem ještě nic nebyla. Chápejte, teď už nějaké lejstro do svého životopisu můžu napsat, i když maturita na gymplu je mi v dnešní době tak na dvě věci. Co se týče učení, tak se nedá srovnávat o kolik je toho víc na VŠ:) To, co jsem se ve čtvrťáku musela naučit za celý rok na maturitu, teď obsahuje jediná zkouška. Tím nechci nikoho strašit a odrazovat od studia. Na druhou stranu, pokud si člověk vybere obor, který ho zajímá a který ho baví, tak by ani takové kvantum nemělo být až takovým problémem. Mě můj obor vážně moc baví a hrozně mě baví i praxe:) Někomu pomáhat to je moje:)

Nedá mi to, abych nenačala téma v naší malé zemičce momentálně dosti ožehavé:) Tušíte správně. Volby. Víte, štve mě to. Pořád se všichni ohání nějakou demokracií a svobodou slova, ale kdybych třeba u nás na bytě řekla, že jsem v 1. kole volila Jiřího Dienstbiera, tak by mi spolubydla nejspíš zbalily kufry a já si musela hledat nový byt. To všechno proto, že jsem si dovolila volit socana a levičáka. Jenže zrovna u volby prezidenta mi nepřišlo až tak důležité, kterou stranu zastupuje. Dívala jsem se hlavně na to, aby naši zemi uměl reprezentovat. Což podle mě by pan Dienstbier splňoval, nehledě na to, že mi byl ze  všech kandidátů nejsympatičtější.

A tak se teď český lid rozdělil na dvě poloviny, které si navzájem nadávají a osočují se ze všeho možného. Na facebooku si někdy pročítám ty diskuze a nevěřím vlastním očím. Vysokoškoláci nadávají pracujícím, pohrdavě vyzdvihují to, že Zemana volí jen chudí a hloupí a jako vůbec jsem z toho znechucena. Politice nerozumím, protože jí ani rozumět nechci a teď mě prosím neukamenujte, ale pana Karla volit rozhodně nemíním. A jestli k volbám půjdu a hodím do urny lístek se Zemanem, tak to se ještě uvidí.

Víte, odkud píšu tento článek? Z postele heč!:) Jsem největší king a dokázala jsem nainstalovat wifi:) Chňa chňa.

Nu nic mějte se famfárově a brzy nashle.

1 komentář:

  1. Těším se na luxus, až budu moct psát články z postele, to už bych snad pak vůbec nevylézala :D. Dienstbier mi taky přišel nejsympatičtější, a kdybych mohla volit, ve druhým kole volím Zemana, protože nesouhlasím s tím Schwarzenbergovým zvyšováním DPH fa Actou a tak vůbec. I když na druhou stranu, na Zemana by se toho taky hodně našlo :D. Zkrátka, si nevybereš :).
    Měj se i nadále hezky :),
    Juno

    OdpovědětVymazat