úterý 29. ledna 2013

O něčem a zároveň o ničem:)

Ahoj blogu:)
Už je to druhý týden, co mám za sebou své první zkouškové. A tak jsem se rozhodla napsat jakýsi bilancující článek o tom, co se mi za tento půlrok přihodilo:) Tak vzhůru do toho:)

Škola
Stala jsem se studentkou UP v Olomouci. Dostala jsem se na obor Speciálně pedagogická andragogika. Začátky byly krušné. Noví lidé, nové prostředí a tak. Nový režim a nový systém. Musím ale poznamenat, že jsem spokojenější než na střední. Už se nemusím učit předměty jako chemie, matika, fyzika, předměty, které mě nikdy nebavily a které pro mě znamenaly jakési nutné zlo.

Zvykla jsem si i na přednášky do osmi do večera a co si budeme povídat zvykla jsem si i vyspávat:) Můj Obor mě strašně baví a doufám, že vše co mě čeká zvládnu a budu moct pomáhat druhým:)
Moje školička:)



Knihovna:)













 Spolužačky
Původně nás mělo být na oboru 16, nakonec nás je devět a musím říct, že lépe to dopadnout nemohlo. Se slečnama jsme utvořily skvělou partu, která před zkouškama společně schizuje, tajně se směje učitelům na přednáškách, chodí na kafe a tak:) Prostě palec hore a věřím, že na tohle budu ještě ráda vzpomínat:)

Bydlení
Nu u bydlení je to trošku horší aneb když je pět holek v jednom bytě. Byt máme krásný, slušný nájem a milého domácího. Bydlím s holkama ze střední. Na tohle bydlení jsem se vážně moc těšila, ale teď jsem trošku rozpačitá. Víte, jsem člověk společenský což o to, ale někdy prostě chci mít svůj klid, třeba jen ležet na posteli a přemýšlet, ale to se až tak dobře nedá. Uznávám, že chyba bude nejspíš  ve mně. Pokojíček sdílím se slečnou, kterou mám hodně ráda, ale je tam to Ale:) Je hodně vázaná na svého přítele, který studuje jinde a tak jsem mnohdy svědkem poněkud žárlivých scén, slz a stresování.
Další slečna se od střední hodně změnila, bohužel. Na střední jsem si s ní hodně rozuměla, troufám si říct, že téměř nejvíc z celé třídy. Měla takový ten anglický humor, sarkastický, který já prostě miluju, poslouchala Nirvanu a Beatles a chodila ve sportovním. Teď poslouchá One direction, nosí šaty a kostýmky a nějak citím, že už si s ní nemám moc co říct.

Olomouc
Zamilovala jsem si to město:) Zamilovala jsem si malé krámky, které potkávám při cestě na náměstí:) Zamilovala jsem si Bezručovy sady:) Zamilovala jsem si ty krásné budovy:) Zamilovala jsem si vánoční trhy a kluziště. Zamilovala jsem si kavárny:) Nedokážu si představit, že bych měla studovat v jiném městě:)
Nádherné horní náměstí:)


Zkouškové
Moje první zkouškové dopadlo skvěle. Vše jsem dala na první pokus a na B:) I když asi se není až tak čím chlubit, když jsem měla zkoušky jenom tři:) Letní semestr bude jiné kafe protože mám zkoušek sedm a s tím souvisí i moje přesevzetí do tohoto roku. Chodit více do knihovny a učit se průběžně:) Ono se to nezdá, ale když se máte zčistajasna naučit 200 stránek na zkoušku, tak je to trošku hardcore:) teda aspoń pro mě, protože já nikdy neměla známky zadarmo, nejsem ten typ člověk, který si něco přečte a zůstane mu to v hlavě:) Já si musím podtrhávat, vypisovat, číst nahlas, říct si to vlastními slovy a tak:)

To by bylo asi vše, co se týká shrnutí mého prvního půlroku vysokoškolského života:)
Tak zase někdy:)

Žádné komentáře:

Okomentovat