neděle 3. února 2013

Impossible:)

Na youtube jsem narazila na předělávku už tak dokonalé písničky od Shontelle:) V té předělávce jí zpívá James Arthur a prostě jako ách:) Husinu mám až nevím kde a platonicky jsem se zamilovala do jeho hlasu:) Navíc se stala mou oficiální nakopávací písničkou:) Jen se podívejte na klip:) je tam Jamesova cesta soutěží obdobnou naší Superstar:) Ta písnička, ten klip...dává mi pocit, že nic není nemožné:)

Nevím, co se to se mnou děje, jsem divná, bez nálady:/ V telce říkají, že nám chybí energie ze sluníčka asi na tom něco bude. Jen je mi líto lidí okolo. Všichni jsme na tom stejně přece:) Musím se sebrat:)
Jsem ze sebe docela nešťastná, myslela jsem jak krásně smysluplně využiju pozkouškové volno a kulové:) mám tak blbou náladu až se mi nic nechce. A tak akorát vařím, uklízím a dělám jen to co je nezbytné. jak říkám chudáci lidi okolo mě.
Víte před dvěma týdny jsem najela na zdravější režím a bylo mi líp, ale pak jeden den byla ta nálada horší a já se ji snažila umlčet jídlem...a to je asi blbost a chyba. Jako nechápu lidské tělo, nechápu lidskou psychiku...Proč máme tendenci ubližovat sami sobě. Obezita je nezdravá, kouření je nezdravé. Tak proč je cesta k opaku těžká? Vždyť je to k lepšímu ne, tak by to mělo jít lehce.
Dneska jsem vedla dlouhý hovor se svým milým proč jsem poslední dobou taková a že se sebou nejsem spokojená a tak. On je úžasný podpořil mě v rozhodnutí jít tou lepší cestou a slíbil, že mě bude nakopávat a podrží mě. Věřím mu a vím, že právě to jsem potřebovala, takže challenge of my life může začít:)
Vždyť nic není nemožné ne?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat