pondělí 8. dubna 2013

Facka zleva, facka zprava...:)

Pfff, je to v háji zeleném...Ani nevím, jak začít:)
Šly jsme si tak s holkama v Olomouci přes Horní náměstí a naši pozornost upoutaly bílé stany. Po bližším prozkoumání se ukázalo, že jsou to stany speciálně postavené kvůli světovému dni zdraví. No a studenti medicíny zde pro širokou veřejnost měřili takové ty srandy jako tuk, bmi, cukr, tlak atd.
Tak jsme to s kámoškou ze srandy hecly a samozřejmě si nechaly změřit tuk. Teda vážení byla to pěkná pecka mezi oči. To že BMI mám na hranici normálního a obézního chlapa až tak neřeším, ale ten tuk. Pfff, norma je 25 % a já měla 39%. Samozřejmě jsme se spolužačkou, která dopadla stejně vtipkovaly a braly to s úsměvem, ale teď jak jsem sama, tak nevím jestli se mám dál smát nebo spíš brečet:)

No nic asi se usměju a zkusím s tím dál něco dělat:)
A protože snídaně je základ úspěchu:) Dávám sem fotky mých snídaní:)
Královská nedělní snídaně:) Banánové lívance, pomík, bílý jogurt s hořkou čokoládou:)

Supr trupr kaše:) Vločky, mléko, med, kokos a banán:)

Opět banánová palačinka nahoře kostička roztopené milky a bílý jogurt se skořicí:)

Nevypadá to zrovna vydatně, ale zasytilo:) Bebe Dobré ráno, ve sklínce je rozmixovaný jogurt s banánem, mlékem a skořicí:)

Ovesná kaše s jahůdkama:)

Už se těším na ráno:)

2 komentáře:

  1. Teeda, ty si žiješ (nebo spíš jíš :)). Mňam!
    Já jsem si teda nic takového ještě nikdy změřit nenechala, ale myslím, že se tomu můžeš jen dál smát, o nic zatím nejde, ne? :) Třeba moje štíhlá mamka má mnohem vyšší cholesterol než můj obézní taťka, takže :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci znát hladinu mého tuku, brrr. ?oc těmto přístrojům stejně nevěřím. Ale jídelníček máš super, hned bych ochutnala. V olomouci jsem dělala dva roky nástavbu na porodní asistentku.

    OdpovědětVymazat