pátek 8. listopadu 2013

We found love in a hopeless place....

Ležím v čerstvě povlíknuté posteli, po pravé ruce mám rozbalenou čokoládu po levé sklenku vína a zapálenou svíčku....A to dnešek vypadal tak slibně...

Nevím, jak to mám napsat, abych správně vyjádřila své pocity. Když je člověk neupřímný k ostatním, je to zlé. Ale když je neupřímný k sobě? To je hodně zlé.

A tak mi u postele leží nové boty na cvičení, které jsem si koupila před týdnem s přesvědčením, že mě to donutí ze sebou něco udělat. Za celý týden jsem v nich cvičila pouze jednou. Taky už několik dní se snažím změnit svůj jídelníček, abych to dneska mohla tak krásně zabít čokoládou a vínem. A to jen kvůli tomu, že mi nevyšel plán na večer, což zapříčinilo mou špatnou náladu a já automaticky sáhla po těchto ,,zlepšovácích". A teď? Je mi hůř než předtím.

Kolikrát jsem už sama sobě slibovala, že to už konečně dokážu. Kolikrát už jsem začala. A kolikrát to zase vzdala. K vytáhnutí bílé vlaječky a kapitulaci mi stačí jeden problém, stres a když něco nejde podle plánu.

Jsem vážně slaboch a nejhorší na tom je, že už si ani nevěřím...nevěřím, že to dokážu, tolikrát jsem zklamala sama sebe. Fňukno...

A tak ve své bublině řeším své malé pády. Ale s vínem a čokoládou to asi moc nepůjde........

Jsou horší věci, větší problémy...ale stejně. Tečka.
Tahle písnička je momentálně moje srdcová. Lepší než originál. Věta we found love in a hopeless place tu vyznívá tak nějak lépe:) Opravdověji:)

3 komentáře:

  1. Mrzí mě, že se na sebe tak díváš. Kde je ten optimista, jak píšeš v kolonce O mně? :))
    Nové botky se určitě těší, až je pořádně zaměstnáš, nenechávej je tam napospas prachu. ;)
    Čokoláda je fajn na nervy, ale jistě časem tělo pochopí, že jsou i mnohem lepší varianty. ;) Dej tomu čas. Nemůžeš se do něčeho jen tak nutit, pokud sama víš, že to nefunguje. Zkus na to jít pomalu, dej čas svému tělu, aby pochopilo, že chceš učinit jisté změny, dej mu čas na to, aby se mohlo aklimatizovat. A když budeš mít slabou chvilku, místo čokolády si raději sedni k počítači a napiš nám své pocity, rozhodně ti to pomůže! :))

    OdpovědětVymazat
  2. tohle sou myslím potíže každého začátečníka v jakékoliv nové věci, já jsem v tomhle dost podobná. je to špatné, netěší Tě to, ale časem Tě právě tenhle pocit třeba donutí. nebo něco jiného. držím pěsti, ať to jde a co nejdřív. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To znám. Já stres zaháním čokoládou a brambůrkama a léta si slibuju, že už to jíst nebudu. Ale proč ne? vždy´t je to táák dobré.

    OdpovědětVymazat