neděle 11. ledna 2015

Teraz je ten správný čas...

Ahoj a krásný dobrý den:)

panečku, už ani nevím, jak to na bloggeru pomalu vypadá:)

Neměla jsem poslední dobu vůbec chuť psát a myslím si, že je to znát:) Cítím se teď pěkně strnule a podle toho asi i ten text vypadá:) Ale nevadí, třeba se to vylepší:)

Vracím se tady, protože štvu sama sebe. Za dva týdny mám předtermín první státnice. Jelikož a protože nám na poslední chvíli změnili nejen komisi, ale rovnou i okruhy, tak jsem celkem nervózní. A trávím hodiny na facebooku tím, že fňukám společně s ostatními. Ale fňukáním asi novou komisi nepokořím a facebook už mě vytáčí, nechala jsem ho vejít až moc do mého života řekla bych.

Neprožívám chvilky, když zrovna se naskytne nějaká pěkná chvilka tak hned myslím na to, kde mám foťák a taky hned kalkuluju, kolik líbíčku mi asi naskáče. Achjo netušíte, jak jsem mohla takhle klesnout? Jako bych hodnotu sebe samé hledala v tom, kolik palců nahoru mám u fotky, kolik přátel mám ve friendlistu. Smutný příběh 21leté slečny...

Řekla bych, že je aspoň fajn, že si to uvědomuju...můžu s tím něco udělat tedy...můžu to zkusit...a doufám,že mi blog pomůže:) Já vím možná to zní jako z deště pod okap, ale blogger mě rozhodně neláka, abych si co chvilku měnila status:)

Tak tedy vzhůru do boje:)

A vy se mějte famfárově:)

Žádné komentáře:

Okomentovat