neděle 23. října 2011

Chvátám ....:)

Maturitní ročník... před třemi lety jsem se smála, před dvěma usmívala, před rokem pousmála a teď? :) Nestíhám a nestačím, je toho taková nehorázná fůra, že už teď jsem závislá na ginko bilobě, zeleném čaji a kávě :) Možná si řeknete, že blázním a moc to řeším, ale když já si nemůžu pomoci:) Nejsem žádný génius a vím, že bez dřiny to u mě nepůjde :) A tak jsem ráda, že chvilkama si vyšetřím čas na přítele, rodinu, hafana, trošku pohybu a knížky :) jestli mám pro něco slabost, tak to jsou ony :) Knížky :) Miluju vůni nové knížky a ten krásný pocit, když jí poprvé otvírám :) Miluju ten pocit, kdy se zabalím do deky, zapálím voňavou svíčku, popíjím čaj a čtu si :) propadám se někam mimo realitu a prožívám příběhy společně s hlavním hrdinou :) Už se nemůžu dočkat vánočních prázdnin, až přesně takhle budu trávit dlouhé večery s krásným bonusem v podobě vánočního cukroví, vůní jehličí a obrazců, které námraza vykreslí na oknech :) áách už ať je to tady :) A tak otvírám složku s maturitními tématy do angličtiny a snažím se na tyhle krásné věci nemyslet, aspoň do té doby, dokud nebudou přímo přede dveřmi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat