neděle 30. října 2011

Podzimní prázdniny budiž pochváleny :)

Ještě snad nikdy mi prázdniny neutekly, tak šíleně rychlým způsobem :) Neodpočinula jsem si ani chviličku! A jsem za to nejvíce ráda:) Vše začalo v úterý, kdy se na našem ústavu konal Bažanťák jinými slovy slavnostní pasování prváků :) A jako každý rok jsme ho měli na starost my, maturanti:) A i když byly s organizací obrovské nervy a zmatek, tak musím říct, že se nám tahle akce opravdu vydařila :) Sice na mě trochu spadla nostalgie, protože jsem si vzpomněla na to, jak mě pasovali, jak mně rozetřeli do vlasů krupici, jak mě pomalovali a postříkali levnýma voňavkama, jak já jsem si četla pasovací listinu, kde nám maturanti předávali poselství, které taky jednou předáme :) A ono už to bylo tady :) Teď už jsem já ten velký maturant, kterého děcka pouští na obědě :) A tak mi všechno došlo :) Hlavně teda to, že opravdu už za pár měsíců se budu potit, před maturitní komisí :) Nu což :) Naštěstí jsme tuhle nostalgii spláchli v nedaleké hospůdce, kde nám jeden moc milý a moc přiopilý pán koupil dvě láhve vína :) Ve čtvrtek jsem se mohla těšit na další skvělou akci u spolužačky na chatě :) Chata pro tuto novostavbu plnou pokojů není to správné slovo, ale budiž :) Párty s krycím názvem Punčová se vydařila na jedničku a spánkový deficit nemůžu dohnat ještě teď, vzhledem k tomu, že víkend byl ve znamení výletů s mým drahým :) A tak jsem dneska stihla spát, najíst se a spát a teď by se slušelo podívat se na něco do školy :) A tak si jdu uvařit hrnek toho čemu říkám káva ( málo vody, hodně mléka, hodně cukru) A jako pilná maturantka se půjdu svědomitě připravit do školy :) Vyhlašuji válku proti prokrastinaci! :)

A aby se mi krásně učilo :) Don´t stop me now !
http://www.youtube.com/watch?v=HgzGwKwLmgM&ob=av2e

Žádné komentáře:

Okomentovat