středa 5. října 2011

Nejlepší přítel člověka :)

Mezi mé největší záliby patří náš pes :) Starý nám nedávno umřel...bylo to hodně smutné, drbala jsem ho za ušima až do poslední chvíle, protože to měl moc rád, nečekala jsem že umrtvovací injekce působí tak rychle, ale mám jistotu, že se aspoň netrápil...malá vzpomínka mi zůstane napořád v podobě miniaturní jizvičky na rtu, kterou mi jako štěně udělal...a jsem za to ráda, protože 15 let, které s náma strávil nechci zapomenout a tohle mi je vždy připomene....
Dlouho jsme to bez psa nevydrželi, i když jsme se původně všichni zařekli, že už žádného nebudeme mít...
Opak se stal pravdou a zanedlouho jsme si z útulku přivezli malé darebačisko roztodivné rasy...je to ještě štěně, teprve se mu mění zuby a my se jen hrozíme jak moc nám roste před očima :) Jedno je ale jisté...je náš a my ho už nedáme :) I když se neustále podhrabává, aby ze dvorku mohl utéct na zahradu a být s nami, i když nás pokaždé samou radostí poskáče bláto nebláto :) Jsem ráda, že jsme si vzali zrovna Andyho, i když není čistokrevný a žádný šampion z něj nebude :) Stačí, když se podívám do těch jeho lumpovských očí a vím, že lepšího psa jsme mít nemohli :)

Žádné komentáře:

Okomentovat