čtvrtek 29. března 2012

Nastal čas...

Za měsíc a tři dny to vypukne... Maturitní maraton odstartuju písemkama z češtiny 2.5. následují písemky ze španělštiny 10. 5 a poté 28.  30. a 31. ústní zkoušky z češtiny, španělštiny, angličtiny a společenských věd...Zdaleka nemám veškeré podklady a nálada začíná houstnout i ve třídě...dneska jsem celou hodinu matematiky utěšovala spolužačku, která se z toho trošku sesypala...jediné plus nacházím v tom, že jsem před týdnem psala POSLEDNÍ PÍSEMKU Z MATIKY EVER! Už žádné čísla, které mi nikdy nic neříkaly:) A tak si říkám, jestli nenastal čas zmizet na chvíli z internetového světa..deaktivovat si facebook a ostatní sociální stránky a dát si pauzu od blogu. Víte ono se to nezdá, ale ten čas strašně rychle letí. Třeba teď, přišla jsem ze školy, uvařila kafčo a sedla k notebooku. než jsem oběhla facebook, blogy, mail a ostatní věci, tak drahocenná hodinka zmizela v nenávratnu. Kdyby jen hodinka, kolikrát narazím na nějaký zajímavý blog a jsem schopná ho prozkoumávat i hodinu, mnohdy až do té doby, než dospěju na samotný začátek onoho blogu. A tak se přemlouvám abych stiskla to tlačítko deaktivace na fb a odpoutala se od virtuální reality. Člověk by neřekl, jak moc jej internet pohlcuje. Navíc se děsím toho, že naše třída maturuje až druhý týden a vážně nemíním číst statusy spolužáků z ostatních tříd o tom, jak se jdou opít, jak to mají za sebou a za kolik to udělali. Achjo, nejradši bych odešla na nějaké místo bez elektřiny a připojení, aby to nebylo tak těžké, odpustit si ty chvilky na netu:) Ale víte co? Já to zvládnu:) Takže příští článek čekejte 31. 5. , kdy budu mít po všem. Tedy téměř po všem 15. června mě čekají přijímačky:) Tak se mějte fanfárově, užívejte jara, hezky pište na svých blozích ať si poté můžu počíst :) případným maturantům přeju hodně štěstí:)
Na závěr jedna písnička, jejíž text jsem měla doplňovat na doučování:) Už jsem psala, jak je má doučovatelka skvělá?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat