sobota 2. března 2013

Mišmaš:)

Ahoj všichni!:)
Právě jsem se vrátila s oslavy bratránkových narozenin:) Sešli jsme se jako pokaždé ve stejně sestavě, kterou mám moc ráda:) Nejsou to ty nudné oslavy, kdy sledujete hodinovou ručičku:) Smějeme se, bavíme a utíká to rychle:) Strýc pořád dolévá víno a tak mám teď podivně lehkou hlavu:)
Bratránkovi jsme se sestrou stvořily muffinový dort, hodím sem fotku až ji přetáhnu z foťáku;) myslím, že se nám to povedlo:)

A co dál?:) zamilovala jsem se:)Ptáte se do čeho/koho? Do jógy:) Chodím v Olomouci každou středu a je to výborné:) Ten pocit, když se natahuje celé tělo, když každou lekci toho zvládáte více a více:) Víte ta změna o které jsem psala dříve se netýká až tak hubnutí:) Chci být pružná a ohebná a ne si pořád připadat, jak slon v porcelánu:) navíc, co jsem začala pravidelně cvičit, tak mě nebolí krční páteř, což je pro mě neskutečný pocit, který jsem dlouho nezažila:) Vždycky, když se mi nechce vykopat se z bytu a jít cvičit, tak si vzpomenu na ten skvělý pocit, který jsem měla při závěrečné relaxaci, kdy ležíme se zavřenýma očima, představujeme si sami sebe na pustém ostrově, jak ležíme v horkém písku a svítí sluníčko:) když vycházím, tak jsem strašně klidná, mám čistou hlavu a přitom spoustu energie, kterou o půl osmé večer rozhodně nemívávám:) Je to zkrátka pecka!:)

Jaro!Jaro!Jaro! Třikrát sláva Oskarovi, že si dal říct a konečně svítí!:)Sakra, jak mi tohle chybělo:) na jaro jsem úplný úchyl, jakmile ucítím první záchvěvy, tak se ze mě stává jiný člověk!:) Dneska jsem měla botasky!:) pecka!

První zkoušku v ls mám za sebou:)) Angličtina:) 1 chybička a nádherné áčko:) Moje první na vš, takže spokojenost nejvíce maximální:)

Bože, jen neztratit tuhle náladu a tenhle optimismus:) Je mi krásně:)
Postnu vám tu jednu mou nakopávací písničku, která nesmí v mém přehrávači prostě chybět!:)

I ten videoklip je peckovní:) Sakra nějak jsem si oblíbila slovo pecka:D pecka!:)

2 komentáře:

  1. Joo, sportem ku štěstí! :D Ať ti to vydrží ... :) Ano, jaro je tu, konečně! :D Já plánuju botasky na zítra, už se nemůžu dočkat.
    Juno :)

    OdpovědětVymazat
  2. zamlada jsem chodila na jógu a na tai-či a bylo to super.

    OdpovědětVymazat