středa 2. listopadu 2011

Ranní ptáče dál.... tomu se zelení :)


Asi začnu vsátvat častěji trošku dřív :) by člověk nevěřil, kolik se dá stihnout věcí za dopoledne :) Je něco málo po dvanácté a já se můžu pyšnit debordelizovaným pokojíčkem, hotovou prezentací do angličtiny a uvařeným obědem, který už dokonce spokojeně spočívá v mých útrobách :) A jedeme dál :) KONEČNĚ jsem se už rozhodla kam na vysokou a řeknu vám je to osvobozující mít už rozhodnuto :) A venku je kráásně, takže nejspíš vezmu Andyho a vyrazím někam na procházku :) Mám ráda ty chvíle, kdy ho pustím z vodítka a nechám ho skotačit v lese, nosit klacky a válet se v listí :) Pak se vracíme oba spokojení a šťastní :) K večeru pojedem s rodinkou na hřbitov donést věnce a zapálit svíčky :) Dušičky mám taky moc ráda, lidé vzpomínají na své blízké, kteří na ně shlížejí shora a hřbitov osvětlený stovkami zapálených svíček má pro mě zvláštní kouzlo :) Tam se (s)mějte a vstávejte brzy :) Vyplatí se to :)

Žádné komentáře:

Okomentovat