pátek 9. prosince 2011

Páteční :)

Vytoužený konec týdne nadešel a já si spokojeně hovím v křesílku mezi velikánským plyšovým psem a veverkou :) Tolik věcí mě tento týden potěšilo, že ani nevím, jestli si tolik štěstí zasloužím :) Především jsem spokojená se svými školními výsledky:) z obávaného zkoušení z angličtiny jsem obdržela jedničku a z ještě obávanější pololetky z matiky dvojku za což jsem úplně neskutečně spokojená sama se sebou :) Doma už nám kromě perníčků voní i linecké cukroví a konečně nám před domem svítí stromeček, který se letos taťkovi opravdu vyvedl :) Nejvíce šťastnou mě však účinil fakt, že jsme všichni doma a zdraví, protože v sobotu jsme vezli taťku do nemocnice s poraněným okem a v úterý nám odvezla záchranka babičku...Naštěstí už jsou oba doma a v pořádku a to je fakt, který mi způsobil největší radost...je mi jedno, když mě něco bolí, když mně je špatně, ale nesnesu, když je špatně lidem, které mám nadevšecko ráda...Strašně se těším na Vánoce...už nebudu nedočkavě hltat kapra, abych mohla co nejdříve ke stromečku..nene já si s taťkou ještě přidám jednu porci a až se nám bude chtít vsát od stolu, tak teprve potom si půjdeme rozbalit dárky, které potěší ať už budou jakékoliv...je mi fuk, že nedostanu nejnovější telefon, supermoderní počítač, nejnovější módní výstřelky a tu nejznačkovější kosmetiku...už dávno jsem pochopila, že v tomto kouzlo Vánoc není :) Kouzlo spočívá v zastavení se na okamžik, vypnutí a vzdálení se od toho nechutného konzumu, který je všude kolem nás :) Vánoce pro mě znamenají teplo, které i ten nejluxusnější krb nedokáže vyrobit...teplo, které dřímá v každém z nás, které zahřeje i když je mínus dvacet...teplo lásky, rodinné pohody...Těším se až všichni budeme sedět u Popelky a zobat cukroví a odpočívat :) Jéé už aby to bylo :) Chtěla jsem napsat ještě pár událostí tohoto týdne, ale tak moc jsem se rozvášnila s těmi Vánocemi, že si půjdu uvařit nějaký moc dobrý čaj, zapálím si voňavou svíčku a pustím si pohádku :) Zbytek článku dodám později :) Snad jen pár nekvalitních fotek pořízených za nekvalitního světla :) Aneb naše vánoční manufaktura :)



Žádné komentáře:

Okomentovat