sobota 3. prosince 2011

Na zlepšení nálady...

Tento víkend je prozatím velmi hektický, jsem už úplně exhausted a je mi skoro do breku...ale nebudu zde psát proč...na špatné věci chci zapomenout....
A protože opravdu nutně potřebuju zlepšit, tak si pouštím koledy a čichám vůni jehličí a perníčků :) opravdu to docela pomáhá a já se začínám vracet do normální nálady :) Nějak moc rychle to utíká...nejspíš to je tím, že na nadbytek času si opravdu stěžovat nemůžu:/ Týden nabitý učením a víkendy věcmi, které se nestihly...Uá těším se na Štědrý den:) Né kvůli dárkům...Budu sedět v obýváku v houpacím křesle a chlupatých ponožkách, budu pít čaj s medem a rumem, všude budeme mít zapálené svíčky, bude vonět jehličí ze stromečku, v televizi poběží pohádky a já celý den nebudu dělat nic jiného než relaxovat a užívat si rodinnou pohodu a vánoční atmosféru :) A abych vás trošinku navnadila, přidávám poněkud nekvalitní fotku prvních perníčků, které už buďto zdobí adventní věnec, nebo jsou snězené :) Tak se mějte famfárově :)

7 komentářů:

  1. díky za tip, zkusím to s tím červeným barvivem. :))

    já perníčky schovala a snad vydrží. :P ale sama občas ukousnu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přeju hodně štěstí, ať vydrží :)) U nás právě na ně každý chodil, takže už se chystám na druhou várku :)) Snad alespoň ta vydrží:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se těch Vánoc už nemůžu dočkat, aspon bude chvíli klid a nebudou starosti..... perníčky se ti moc povedli, já už mám taky napečené a zítra se chystám na malování :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za pochvalu :) Ať se daří malování :) A určitě se pochlub fotečkou pro inspiraci :) Dochází mi totiž nápady na vzory :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Vánoce se těším hrozně moc. Miluju tu pohodu a zdobení stromečku.
    Na ty perníčky mám teď fakt chuť.:)

    OdpovědětVymazat
  6. No já jsem šla dneska taky do sebe a koupila všechny dárky :) sice mám po kapesném ,ale co se dá dělat... teď už mě čeká jen nemilé b alen ídárků

    OdpovědětVymazat
  7. Vánoce mají být časem klidu a zklidnění se, což zvláště v dnešní hektické době není vůbec na škodu. :) Musím přiznat, že letošní předvánoční atmosféry jsem se stihla nadýchnout už v předstihu. Moc se těším třeba i na pomáhání babičce při pečení cukroví. Možná stárnu, ale s nenápadně přibývajícími léty se u adolescenta takové chvilky mění téměř ve vzácnost :) (Mimochodem, včera jsem už zabalila prvních pár dárků - a hle, jakou radost to ve mně probudilo! :))

    Mimochodem, moc pěkně píšeš, na Tvém blogu rozhodně nejsem naposledy :) Hledáš pozitiva, vidíš věci z té lepší stránky. Víc takových jako jsi Ty. :)

    Přeji Ti pěkný adventní čas, měj se moc hezky :)

    OdpovědětVymazat