úterý 24. ledna 2012

Challenges for today´s afternoon :)

Tak jo už to došlo až tak daleko:) Co? Moje neschopnost organizace, neschopnost dokopat se k udělání věcí, které potřebuji :) Takže najíždím na nový systém :) Každý den si sem na blog napíšu výzvy, které daný den splním:) Samozřejmě o úspěšnosti plnění vás budu informovat :) A tak jen doufám, že to k něčemu bude:)
Tá tady máme výzvy pro dnešní den :) Možná spíše úkoly :)
  • Zpracovat maturitní otázku do zsv
  • Přihlásit se k březnovým NSZ
  • Napsat kousek seminárky ( aspoň stránečku!)
  • Uklidit si v pokojíčku
  • Dočíst Báječná léta pod psa
  • Udělat si kávovou masku na obličej
  • Pořádně promazat a promasírovat celulitidu
Tákže Challenges accepted!! :)

P.S: Poprvé za mou kariéru gymnazisty bude mé vysvědčení zdobit vyznamenání:)) Jsem na sebe pyšná :) i když to skoro nic neznamená :) Možná je mi jen teskno po éře samých jedniček na základce :) Poprvé co jsem z matiky vybojovala dvojku:) jsem moc ráda:)
(S)mějte se :)

Žádné komentáře:

Okomentovat