neděle 8. ledna 2012

Předsevzetí?! :)

Tak jako se každý rok zaříkám, že si dávat žádné nebudu, protože je stejně nikdy nedodržím, tak i tento rok jsem si stejně nějaká předsevzetí dala :) Tyto bych ale opravdu strašně ráda splnila, aby můj život byl plnohodnotnější? Aby nabral jiný směr a obrátky? Asi tak nějak :) Strašně ráda bych odmaturovala, a tak je mým předsevzetím udělat vše proto, aby se tak stalo:) A tak už opravdu pomaličku začínám zpracovávat témata a jelikož se to ve dvou lépe táhne, tak mám s kamarádkou úmluvu, že mezi sebou budeme zpracované otázky sdílet:) A funguje to :)
Samozřejmě v dnešní době si s maturitou na gymplu můžu leda tak zatopit, takže bych se ráda dostala na výšku :) Pokud možno do vysněné Olomouce, která je snesitelně blízko mého bydliště a navíc mi naprosto učarovala :) Pokud se zadaří budu šťastná :) Pokud ne, tak hlavu věšet nebudu :) zapíšu se na jazykovku a udělám si testy z angličtiny, španělštiny a začnu se učit nějaký další jazyk:) Chtěla bych umět moooc jazyků:) jednak mě to baví a jednak asi každý zná motto kolik jazyků umíš tolikrát jsi člověkem :)
Dalším mým předsevzetím je dostat se zpátky do kondičky...od té doby, co chodím na gympl jsem líná přelíná :) A bohužel na mé postavě to jde dosti vidět :) Ale samozřejmě nejde mi ani tak o postavu, přítel mě má rád takovou jaká jsem, především mi jde o ten skvělý pocit, který mi sport přinášel a který už skoro neznám :)
Chci se naučit tvořit :) Poslední dobu hojně brouzdám po stránkách jako je fler a nestačím žasnout, jak jsou lidičkové šikovní a pokaždé zatoužím po tom, abych si dokázala sama taky něco vytvořit:) o Vánocích jsem se začala věnovat korálkovému umění a musím zaklepat, že i takový nešika jako já si byl schopen vytvořit náušnice, které se opravdu dají nosit :) A tak se jen těším až budu mít více času a naučím se i složitější věci :)
Ráda bych se naučila kouzlit atmosféru stejně jako mamka:) je k nevíře jakýma drobnostma mamka dokáže zútulnit náš dům:) Taky bych to ráda uměla, ale to bych v první řadě musela přestat být bordelářem :)
Nakonec bych si přála více chvilek strávených s přítelem, rodinou a s naším pejskem:) Jak se tak zpětně dívám, není toho zrovna málo:) Nu aspoň se tento rok nebudu nudit :) A jak jste na tom vy? Dáváte si předsevzetí?:))

2 komentáře:

  1. krásná předsevzetí, moc Ti přeju, aby se splnila! :)

    máme podobná. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Olomouc Ti jen doporučuji - také jsem si ji stanovila jako vysnyný cíl a hle, studuji tu na VŠ už druhým rokem :) Sny jsou od toho, aby se plnily. Proto věřím a vím, že i ty Tvé se Ti vyplní :)

    Předsevzetí do tohoto roku jsem si dala takovéto: Žít tak, jako kdyby to měl být poslední rok. (Sice to neznamená, že bych věřila na katastrofické vize konce světa, pouze věřím tomu, že dojde k nějaké proměně myšlení, nikoliv však k fyzickému úplnému konci...) Nicméně možná je to důvod k zamyšlení a plnému otevření se životu. Teď a tady a hlavně NAPLNO! :)

    OdpovědětVymazat