středa 8. února 2012

Milý deníčku...

pěkně dlouho jsem se neozvala :) jsem ostuda, já vím. Budiž mi prosím omluvou přípravy na maturitní ples, psaní seminárky atakdále...Pff lidičkové zlatí, já asi nestíhám...Jsem stresař a tak stresuju a stresuju:P Maturitní ples za mnou, poslední krátké prázdniny přede mnou...A potom? Já nechci! Bojím se, fakt že jo...Nevím jestli jsem se nepřecenila, když jsem se přihlásila k státní zkoušce ze španělštiny...To, že na škole ze španělštiny maturuju jako jediná zřejmě není dostatečné pro to, aby mě paní profesorka podpořila....A tak chvílemi propadám strachu, že to nezvládnu...potom mám zas dobrý pocit, že to zvládnu, za který děkuju mojí nejmilejší slečně doučovatelce...A tak nevím, co mám dělat dřív...Zpracovávat témata? Učit se na maturu? Učit se na přijímačky? Učit se do školy, protože i když si stokrát řeknu, že na to kašlu, tak mi to prostě nedá? Fňuk, už aby to bylo za mnou a sladká odměna v podobě tří měsíčních prázdnin přede mnou:) Ách jo, už úplně vidím, jak si vylepším pokojíček, budu korálkovat, chci se naučit šít, budu číst co budu chtít, lítat po venku s pesanem a bude mi královsky :) A tak, ať si tohle všechno zaloužím, odcházím studovat vážení:P To by bylo, aby nebylo! :)
Terka, krmící se utěchami a nadějemi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat