pátek 19. října 2012

Když jdou povinnosti stranou:)

Ano ano myslím, že se tomu říká prokrastinace :))) Za týden zápočet z Poradenství a co dělá Terezka?:)
Chodí se psem po lese a sbírá šišky, listy a žaludy ze kterých následně vyrábí podzimní věnec na dveře:) pije litry čajů, aby měla hodně pytlíků a mohla z nich skládat hvězdičky a dělat přáníčka:) Návléká korálky a dělá sestře náušnice, která je už nemá kam dávat a taky andílky ať je o Vánocích hezký stromeček.
Ale jo:) Je mi fajn:)
Je třeba radovat se z maličkostí:) A tak mám radost z:
  • toho, jak jsem si vyzdobila pokojík na privátě, z toho jak mi tam ladí červené puntíkaté polštářky s dekou a stojánkama na svíčky, z toho, jak jsem si tam konečně dovezla kytku v květináči, z toho, že další týden si tam konečně dovezu právě vyvolané fotky, které to všechno završí
  • toho, že už mám dárek pro sestru na narozky a pro mamku k svátku
  • toho, že je dneska tak krásně a jsem doma na Valachoch
  • toho, že mi kamarádka hodila na flashku všechny písničky od Tomáše Kluse a jako bonus přihodila Kryštofy a Jarka Nohavicu
  • toho jak tady v pokojíčku čmuchám vanilkovou svíčku
  • z toho jak mám Poradenství hezky svázané a vyvedené do zelena
  • z toho jak jsem spokojená doma i v Olmíku
  • z toho, že mám spoustu inspirace, která číhá všude
Člověk by se měl radovat z maličkostí, protože právě ty maličkosti tvoří velké věci a pokud se radujete z každé části, tak je ta radost mnohonásobně větší.
Ano, chce se mi fňukat při pohledu na kupící se učení, ale je tu spousta dalších věcí, kvůli kterým náladu fňukat nemám:) Dalo sas na vojnu tož včil bojuj děvča:)
Mějte se krásně:)))

1 komentář:

  1. Ať žije prokrastinace :). Kdyby se občas něco trošku neodložilo, myslím, že na ty pěkný věci by pak už ani nebyl čas :).

    OdpovědětVymazat