sobota 27. října 2012

Žblept

Ahoj blogový deníčku:) Představ si, že u nás sněží, díkybohu, že jsem si dneska koupila zimní boty. Bolí mě hlava a jsem unavená, jo krční páteř je bestie a může za všechno. Zápočet z poradenství už klepe na dveře a já naivně co půl hodiny rozjíždím univerzitní mail abych se zklámáním zjistila, že profesor neonemocněl, neodcestoval a zápočet tedy píšeme. Trošku naivita nemyslíš? Neumím se učit, fajn zjištění co říkáš? Tři měsíce nicnedělání jsou sakra znát. I přesto už se v indexu skví dva zápočty, z lehčího soudku sic, ale pšt. PPP, SPC a tak dále, no fuj teda. Chci tvořit! Nalezen kouzelný a dokonalý obchůdek v Olmíku, stovka v háji, ale co. Dekupáž a korálkování, to mě baví, asi druhé já či co. Pokojík na bytě konečně dozdoben, druhý domov asi:) Pomerančový čaj a vanilková svíčka ne asi. Nová mánie,Klus, Kryštof a Nohavica, mám totiž křídla z mýdla. Potřebuju režim, hlavně ho mít ve vlastních rukou. České dráhy jsou nejlepší, ironie na druhou.
Stejně jsem podivuhodně šťastná.
Amen.
Vyčůrat, pomodlit, učit se poradenství a spát. Jsem Duracell, teda chci být, sakra musím být. Ať žije posun času.
Pardon.
Žblept.

1 komentář:

  1. skvělý článek, pobavil :)
    zápočet z poradenství zvládneš levou zadní! :)
    korálkování musí být prima
    a je skvělé,že máš konečně pokojík na bytě podle svých představ :)
    Kluse mám taky moc ráda
    a být Duracellem by se občas šiklo!
    měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat