čtvrtek 4. října 2012

Přicházím tomu na chuť:)

Cítíte to? Podzim je tady!:) Zbožňuju podzim:) Zbarvené listí, večery u čaje, syrový vzduch:)
Pomalu si začínám zvykat na svůj nový život a taky mě to začíná bavit:) Víte dlouhé prázdniny byly sice moc fajn, ale na jejich konči jsem si připadala jako pěkně neužitečný tvor, který se jenom válí:) Povinností se na nás teď hrne spousta, už žádné vodění za ručičku, člověk pomalu ani neví, co se má učit, co od něj profesoři, doktoři, pí ejč dí, kandidáti věd a další vůbec chtějí, ale má to své kouzlo to nepopírám:)
Zamilovala jsem se do Olomouce a uvědomila jsem si to, když jsem se Bezručovými sady šinula na přednášku na Purkrabskou:) Z nějaké umělecké se linuly melodie a byl krásný podzimní den, takový jak jej mám ráda:) Na různých místech v sadě seděli studenti umělecké školy a kreslili, malovali, črtali. Vždycky jsem obdivovala umělce a hořce litovala toho, že zpívám falešně a kreslím hrozně. Na umělcích se mi líbí jejich rozevlátost a to, jak trčí z davu, protože umělce podle mě poznáte téměř okamžitě. Ale to jsem trošku odběhla:) Tak jsem si tak šla po sadech, poslouchala melodie, pozorovala umělce a docházelo mi, jak skvělé město ta naše Olomouc je. Klidné, milé, srdečné, plné mladých lidí, plné cílevědomých lidí, pohodové, zábavné. takyy mi došlo, jak skvělý obor studuju a i když bude těžké jej vystudovat, tak má tisíc chutí to zvládnout a nejlepší na tom je, že to není ani tak z tužby po titulu, ale spíš z touhy být v tom oboru dobrá a dokázat pomáhat potřebným:)
Včera jsem byla slavnostně imatrikulována:) Je to moc pěkný zvyk a moc se mi to líbilo, ale nepopírám, že jsem nechytala záchvaty smíchu:) Já za to nemůžu, že ten pán s berlí, na kterou jsme přísahali vypadal jak Mikuláš:) Ale důležité je, že jsem ani nezakopla ani se nijak jinak neztrapnila:)
Tímto končím deník prváka:) Mějte se krásně:)

Žádné komentáře:

Okomentovat