neděle 9. prosince 2012

Asi jako bez názvu:)

pff, jak mám jako nazvat tu změť, kterou se tady chystám napsat? nevíte? Buďte v klidu, já taky ne:)
Tento článek bude pouze takovým předskokanem těch, které se chystám zveřejnit:) V úterý mě čeká zápočet ze specky a je jisté to, že ať už to dopadne jakkoliv, tak do Vánoc budu mít pokoj, přinejhorším si to střihnu zase v lednu, čehož se sice bojím, ale čím víc se učím, tím víc si připadám jako naprostý trouba a tím víc mám pocit, že neumím nic, tak uvidíme:) každopádně bych tu ráda zveřejnila postupně pár článků. některé se budou týkat školy, některé se budou týkat adventu a Vánoc, některé se budou týkat úžasného koncertu na kterém jsem byla nedávno a některé se budou týkat změny kterou chci u sebe nastoliti:))Ale teď bohužel do úterka je tématem numero uno zápočet ze specky. kdyby se jednalo o normální předmět nehrotila bych to tak, ale jelikož si tento předmět můžu zapsat pouze jednou, to znamená tři pokusy a čao pipi, tak se nemůžu ubránit mírné nervozitě...při představě, že bych to teď nedala, no dobře ještě se s tím smířím, ale rozhodně bych nechtěla aby rozhodující byl třetí pokus, brrr....tak já jen, abyste věděli, že žiju a že to tu možná bude živější než tomu bylo doteď:) Tak zase někdy ahoj:)

K učeníčku:) Zimní čaj a pomerančová svíčka:)

Žádné komentáře:

Okomentovat