pondělí 28. listopadu 2011

Vánoční čas :)

Už je to tady! :) Advent :) Právě sedím ve svém oblíbeném křesle a nasávám vůni jehličí a perníčků :) A je mi strašně krásně :) V některém z příštích článků zveřejním i nějaké fotky, tak snad vás ta atmosféra taky dostihne:) Nebo už dostihla?:) Je mi fajn i z několika dalších důvodů :) Na doučování španělštiny jsem zjistila, že nejsem zas tak marná, jak jsem si myslela a má milá slečna doučovatelka mi nalila spoustu optimismu do žil :) Taky jsem navštívila o víkendu přenádhernou adventní Olomouc, která mi učarovala natolik, že si ani jinam přihlášku nejspíš podávat nebudu :) Už když jsem stanula před Pedagogickou fakultou Univerzity Palackého, tak jsem věděla, že žádné Brno či Ostrava mě nenaplní více :) Dalo by se říct láska na první pohled .) Áchjo teď "jenom" zvládnout maturitu a přijímačky. Nu nic pořád se uklidňuju, že je to ještě daleko, sebemenší upomínky na tyto mé zkoušky dospělosti ve mně vyvolávají svíravý pocit okolo žaludku :) V rychlosti bylo řečeno to hlavní :) Takže vám popřeju pěkný večer a brzy na napsanou! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat