pátek 23. března 2012

JARO!:)

8no konečně jsme se dočkali:) Sluníčko svítí, obloha je modrá a hlavně, už se dá vyjít ven jen v tričku:)
Už je to tady:) To jaro, po kterém jsem toužila:) Zároveň se ho však bojím:) Áchjo, někdy bych svou svědomitost nejraději zakopala někam pod zem:) pořád mě nutí něco dělat:) A tak procvičuju španělštinu, učím se otázky do angličtiny a společenských věd a v mezičase čtu knížky, které jsem si vybrala do maturitního seznamu( už podruhé prosím!)Chtěla bych tak den nafouknout minimálně o pět hodin:) jenže to nejde a tak je čas mým největším nepřítelem:) I když se snažím každou chvilku využít smysluplně, tak mám pocit, že dělám málo:)
nevěřili byste, jak je taková jarní kúra povzbuzující:) Po právě skončené zimě jsem se citíla tedy pěkně blbě :) jakoby všechno špatné bylo usazené všude v mém těle, byla jsem ospalá a unavená a pěkně protivná:) Tak jsem si řekla, že to takhle dál nepůjde:) Strašně mi chybí období, kdy jsem hrála závodně házenou, chybí mi ty propocené trička, stažené svaly, ruce špinavé od lepu. Chybí mi ten pocit vstřeleného gólu a pocit výhry:) Chybí mi soustředění, turnaje a zápasy:) chybí mi ty časy, kdy jsme s kamarádkou nežily ničím jiným:) pokud jsme nebyly na tréninku, tak jsme na místním hřišti nebo v hale sledovaly muže, dorostence a žáky:) chybí mi ta kondička a nezkrácené svaly:) Bohužel, musela jsem přestat hrát kvůli zádům, ale strašně ráda na to vzpomínám. a víte, co se stane, když člověk zvyklý na neustálý pohyb, přestane sportovat? Zkrácené svaly, zadýchání se do pitomých schodů ve škole, únava a špatná nálada...A proto vám všem radím, sportujte:) Endorfiny jsou skvělé a člověk se cítí strašně dobře:) A není to kec, ale holá pravda:) A tak sportu, jaru a pátku zdar!:)

1 komentář: