čtvrtek 8. března 2012

Plesové:))

Dlouho jsem váhala nad publikací těchto fotek:) Proč? Nechci, aby mí známí zjistili, že si píšu blog:) po chvilce uvažování jsem se rozhodla, že tu plesové fotky dám, protože nikdo netuší, že mám tohoto koníčka a i kdyby, tak pochybuji, že někdo zjistí mou adresu, vzhledem k tomu, že název blogu není žádná moje přezdívka a adresu jako takovou jsem nikde nezveřejňovala:) Takže tak:) Jinak fotky jsou z maturitního plesu, na který budu vzpomínat strašně ráda, protože se moc povedl:) Celý večer jsem protancovala s milým a skvěle se bavila:) jen mi přišlo, že strašně rychle utekl, což byla obrovská škoda, ale co:) všechno jednou končí:) Dost řečí:) přikládám pár snímků:)

Ano, moje spása, nejlepší kamarádka a nejhodnější máma :)
S milým mým :) Ano, jsem Maturant!:)

S tatínkem :) Je skvělý, obětavý a mám ho ráda:)

Šerpování:) naše nejmilejší paní profesorka:))

Žádné komentáře:

Okomentovat