úterý 15. listopadu 2011

Dobré ráno, dobrý den, tak už tady zase jsem :)

Ten čas tak strašně utíká :) za dva týdny první advent :) Těším se moc :) Totiž ta sobota před první adventní nedělí je u nás ve znamení manufaktury na adventní věnce:) A že jich neděláme málo :) Domů dva, tetě dva, moji ,, tchýni" dva, sestřiné ,,tchýni" dokonce tři :)Suma sumárum 9 věnců :) A tak to u nás zavoní jehličím, pájecí pistolí, stůl pokryjí různé druhy mašlí, ozdob, perníčků, koření a abychom se správně naladili, tak z přehrávače se linou koledy a v útrobách nás hřeje svařáček, vařonka či punč, podle toho co je zrovna ve spíži :) Pouze tato představa ve mně vyvolává permanentní úsměv a dobrou náladu, natož když ta chvíle konečně přijde :) A tak se učím, spím a jím a krátím si čekání všelijak :) A co mě v těchto dnech potěšilo? :)

  • Film V peřině -> konečně jsem mohla shlédnout tuto novou muzikálovou pohádku :) A jsem uchvácena :) Je krásně barevná, plná pěkných písniček a herců, které mám ráda :) Naprosto zbožňuju postavu Karla Rodena, který je zde za přitroublého tatínka, který se bojí výšek :) Krásná výprava, kostýmy a musím říct, že tento film mi vykouzlil úsměv na tváři :) Vřele doporučuju ! :)







  • Pampelišková minerálka :) Jelikož nepiju bublinkové minerálky, tak zkouším různé druhy neperlivých :) A nutno podotknout, že pampelišková se stala mou No. 1 :) jen ji zkuste :)
  • Těšení se na čtvrtek :) S přítelem jsme se totiž dohodli, že využijeme státní svátek ke společnému lenošení :) Možná si říkáte a co má být :) Ale musím říct, že za celé čtyři roky, co spolu jsme, ještě nenastal den, kdy bychom ,,nic nedělali" . Vždy se našlo něco, co bylo třeba udělat:) A tak ve čtvrtek nevylezem z postele, jenom pro jídlo a celou dobu se budeme dívat na filmy, mlsat a mít se rádi :) Těším se moc, protože přesně toto vypnutí potřebuju jako sůl :) Tak pokud nechcete proválet celý den jako my, tak si aspoň přispěte trošku :)
  • Rámečky a obálečky :) nechápu proč někteří lidé odsuzují Lidl. To, že je levný přece neznamená, že se tam nedají sehnat pěkné věci :) Dneska jsem se v tomto ještě více utvrdila :) už dlouho jsem si říkala, že si udělám pořádek ve fotkách a na nástěnce :) moje nástěnka je totiž dosti přeplácaná papíry, fotkami a jedno je připíchnuté přes druhé, takže v konečném výsledku všechno zaniká v nepřehledném bordelu :) Dneska jsem v již zmíněném Lidlu narazila na sadu pohledů a rámečků, které si člověk může přetvořit podle svého gusta:) Cena jedné sady byla cca 30,- Kč takže jsem neváhala a vzala si rovnou dvě :) A těším se, až si ve věcech konečně udělám pořádek, až každá fotka bude mít své místo ve vlastním rámečku:) Sada vypadá následovně ->




















A co vám zpříjemňuje dny? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat