neděle 6. listopadu 2011

Víkendové radosti :)

1. listopadový víkend se pomalu chýlí ke konci :) Nevím, jak u vás, ale pro mě byl tedy nabitý více než dost :) příjemné věci se tak nějak spravedlivě střídaly s těmi méně příjemnými :) A jelikož méně příjemné věci strašně ráda pouštím z hlavy, tak vám nabídnu přehled těch, které mi víkend udělaly pěkným :)

a) můj přítel :) ano, ano, kdyby to šlo, tak bych nejraději zemřela smrtí utulením a umazlením :) Jsme spolu už čtyři roky a pořád se nemůžu nabažit polibků, dotyků, pohledů a úsměvů :) A musím podotknout, že tento víkend  byl téměř jako vystřihnutý z nějakého amerického slaďáku:) *dost připitomělého úsměvu* Jdeme dál :)

b) Neberte si to osobně :) ách na tuto perfektní knížku jsem narazila v pátek v knihovně :) Je to kniha plná fejetonů autorky Denisy Proškové :) i když je tato kniha určená spíše ženám, které už leccos zažily, tak se v devadesáti procentech válím smíchy a ve zbylých deseti mám pocit , " že už jsem to někdy zažila" :) Opravdu doporučuju !

c) Voňavá koupel a relax :) Jelikož jsem začala být poněkud unavená, tak jsem se rozhodla na chvilku vypnout :) Určitě to znáte :) v dnešní době už i ve škole chtějí většinu věcí zpracovat na počítači a tak oči nebohých studentíků trpí a slzí :) Moje na tom nebyly jinak :) Ale protože se mám moc ráda, tak jsem si napustila plnou vanu horké vody, přidala do ní skleničku mléka s meduňkovým olejem a na oči si plácla dva pytlíčky od heřmánkového čaje :) Nádech, výdech, na nic nemyslet a relaxovat :) Stačilo půlhodinky takto setrvat a měla jsem pocit, jakoby jsem se podruhé narodila :)

Jak vidíte, tak stačí opravdu málo k tomu, aby si člověk zpříjemnil volné chvilky :) Tak to taky zkuste :)

Žádné komentáře:

Okomentovat