pondělí 20. února 2012

Brý ráno :)

Vstávat o prázdninách v sedm hodin? Trestuhodné viďte:) prostě jsem ranní ptáče a i když si sebevíckrát slíbím, že se budu válet do oběda v posteli, tak to nikdy nesplním. Má to však i jisté výhody :) Rozhodně stihnu více věcí:) Navíc nevím proč tomu tak je, můj organismus je nejspíš nějaký vadný, ale čím víc se válím, tím více jsem unavená:) Znáte to taky? Nebo jste zapřísáhlí spáči?:)
Udělám si dobrou snídani, uvařím bylinkový čaj ( pff už nemůžu polykat ani, dacanovský bacil), udělám pár věcí do školy, uvařím oběd a budu studovati a studovati:) Za 14 dní mě čekají Národní srovnávací zkoušky, tak se chci dobře připravit, už jen pro ten pocit ( nesnáším svou svědomitost) :)
Změnila jsem trochu design v rámci mých možností:) Už mi ta zima trochu leze krkem:) Ani lyžovat jsem letos nebyla:/ Buď byly mrazy anebo hnusná břečka :P Už ať je jaro, těším se až si obleču džíny, mikinu, botasky a bude mi fájn:) No vlastně ono to až tak fajn nebude ( pomoc matura!) Sakra už jsem u toho zase :) Štvu tím už sebe samu, ale vážně si nemůžu pomoct:)
Těším se na letní prázdniny:) S milým půjdeme na čundr :) Jelikož já jako chudý študák a on jako čerstvě zaměstnaný máme těch penízků poskrovnu, tak jsme se rozhodli pro dovolenku tohoto typu :) Prostě stan, táborák, pes a nově objevená místa v okolí:) Vůně lesa, louky a pole, špekáčků a buřtguláše:) Staré džíny a vlasy v culíku:) Tulení se ve stanu a spacáku:) Koupání se v rybníce, či jiné vodní nádrži:) Cestování vlakem, autobusem ale hlavně pěšky:) A hlavně volnost a žádné povinnosti a kopa lásky :) Áách:) (ranní motivace splněna:)) Jinak budu o prázdninách tvořit, tvořit a tvořit :) Aby Audrey na zdi nebylo smutno, tak bych jí chtěla přimalovat Marilyn a třeba Bardotku??:) Zase začnu vyšívat:) Mamči už plánuju ubrousky a utěrky:) Tátovi jsem slíbila korálkové ozdůbky na stromeček:) Rozhodně se nudit nebudu a ani nechci:)
Áchjo koukám, že jsem se zase rozvášnila :) Ale když snít je tak krásné :) Nu nic mějte se krásně a pokud máte zrovna prázdniny jako já, tak užívejte:) A pokud ne, tak užívejte taky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat