čtvrtek 23. února 2012

Prokrastinace :)

Ahoj všichni :) Jak se máte? :)
U mě dobrý :) teda až na to že beru antibiotika protože mám zánět mandlí a také černé svědomí, které hryže a hryže:) Proč?:) Za dnešní den jsem stihla udělat žemlovku:) Uá mám ze svých zlepšujících se kuchařských schopností čím dál lepší pocit :) Už nevařím striktně podle receptů:) Hezky všechno by očko, improvizace a jedem :) Kupodivu se to dá jíst:) a babička o kterou se te´d starám si ještě pomlaskává :) Stejně tak si pochutnávala na lasagních a leču :) Vím, že to není žádný um, ale na to že jsem před rokem neuměla uvařit ani brambory se to docela dá :)) Potom jsem si přestavěla komplet celý pokoj:) A že to dalo teda práci:) je strašně maličký a snažit se přestěhovat starou, těžkou postel s úložnými šuplíky nebyl žádný med :) Nicméně jsem to zvládla a s výsledkem jsem spokojená, zvláště s odpočívacím koutkem, ze kterého vám právě píšu :) Celou dobu se mi honí hlavou, že bych měla jít udělat něco do školy:) Celou dobu tuhle myšlenku úspěšně odháním:) Tak jsem uklidila pokoj i sestře, aby se neřeklo:)
A co teď?:) Pff, vidím to na knihu :) Mějte se fanfárově:)

2 komentáře:

  1. Ty jsi hodná, že i sestře uklidíš pokoj.. nechceš hodit fotku toho přestavěného pokoje? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Žemlovka, to je ta nejlepší věc na světě! :)

    Jsi šikovná, že sis přestavěla pokoj. To já nemůžu, jsme v něm tři a navíc asi ani jiné uspořádání není možné.. :(

    Ať jsi zdravá! ;)

    P.S.: Přijď mi, prosím, poradit na blog, jaké šaty si vzít na ples. :)

    OdpovědětVymazat