sobota 25. února 2012

Vítejte v mém království :)

Uá taky to cítíte? Taky u vás svítí sluníčko??:)Otevřu okno, nadechnu se a cítím to!:) Jarní vzduch :) Krásně vlhký, čerstvý, zemitý, tak typický :) A nálada hned stoupá:) Bohužel ven moc chodit nesmím, tak aspoň větrám co to dá, ať z toho něco mám:)) Těším se tak moc :) jaro je moje top období, které prostě zbožňuju :) Už není tak brzo tma a je tepleji :) Ale né až moc :)Všechno je krásně zelené a pozitivní a možná je to tím, že jsem narozená v květnu, že to tak zbožňuju :) Příchod jara mám taky už od dětství spojený s vůní čerstvě povlečeného prádla, přípravku na mytí oken a hlavně čerstvosti a čistoty:) A tak jsem se rozhodla využít právě končící prázdniny k takovému jarnímu úklidu :) přestavba pokojíčku mě stála nejednu modřinu a kapku potu, ale stálo to za to :) Výsledkem je útulno, čisto a příjemné prosrředí, ve kterém se mi bude dobře učit :) U minulého článku se objevil komentář, že bych mohla zveřejnit fotky svého pokoje :) Nu proč ne :) I když je maličký, dokonce tak maličký, že psací stůl musím mít u našich v ložnici, tak jsem za něj ráda a nedám na něj dopustit :) Dříve to totiž byl jeden velký pokoj, který jsem měla společný se sestrou, ale jak šel čas a obě jsme si našly přítele a taky hádky byly na denním pořádku, tak naši uznali že už to tak dál nejde:) A ten jeden velký pokoj rozdělili pomocí sádrokartonové zdi na dva:) od té doby se se ségrou skoro nehádáme:) Ale dost bylo řečí :) Přikládám slíbené fotky :))



Omlouvám se za kvalitu, naproti této stěně je totiž střešní okno, které vrhá ty odlesky, proto jsou ty obrázky tak špatně vidět:) Stejně se mi hlavně jedná o ty rámečky:) Byl to skvělý kup:) V Kauflandu za pár korun:) a obrázky, které jsou uvnitř se dají kdykoliv vyměnit :)













Když už jsme u těch dekorací na zdi, nesmím opomenout vlastnoručně (vlastnoručně!) malovanou Audrey :) Kupodivu i takový patlal jako já to zvládnul:) V budoucnu bych chtěla připojit další malůvky:) Ale to až bude více času :) Každopádně, pokud uvažujete o nějaké malůvce, tak se tohovůbec nebojte :) Tahle Audrey je malovaná obyčejnou temperkou, kterou snadno překryjete a která kupodivu dobře drží :))










Nástěnka:) Původně zdroj velkého chaosu, kdy jeden papír překrýval druhý a bylo těžké se v ní zorientovat :) na nějakém blogu, už si však nepamatuji na kterém, jsem viděla tuhle skvělou vychytávku s obálkama:) A hle:) Nástěnka je uklizena a vím, kde co mám:) A4 kalendář s Eiffelovkou jsem našla taktéž na internetu a moc se mi líbí :) To na té šňůrce je talisman od naší paní třídní k maturitě pro štěstí :) Dávala nám je na stužkováku:) A víte co? já si ho k té matuře vemu a budu ho žmoulat v ruce:) Snad přinese kýžené štěstí:)








A tady Audrey s nástěnkou jako komplet :) líbí se mi to takto jednoduché :)
















Tady mi dovolte, abych vám představila mého spolunocležníka, domácího umazlence a rošťáka se jménem, které mu předurčuje velké činy:) Seznamte se s Nobelem :) Dvouletý dáreček od mého přítele, který má nejraději, když mu dovolím hopkat po pokoji a dělat co si zamane :) Chudák táta mu říká Alfréd, za což ho neustále drbu:) Ale co pochybuju že má tento malý conejo z toho rozum :)










A tady už Nobel "na frajera" :) Jediná fotka, kdy se mi ho povedlo vyfotit v klidu:) Jinak totiž pořád běhá, dupe a skáče:) panečku a že to jsou nějaké skoky :) tímto bych chtěla složit poctu všem fotografům, kteří fotí zvířata:) Je to sakra těžká práce zachytit tyhle stvoření nerozmazané :))












Knihovnička, noční stolek a kamarádka moje nejlepší :) Na dřevěném trámku maturitní šerpa:) A taky sluníčko které prokukovalo skrze střešní okno :)) Podrobnější fotky níže:)))














Knihovnička :) Je maličká :) Navíc s mou mánií do knížek mi za chvilku nebude stačit:) dříve jsem tam měla plno fotek,ale podobně jako s nástěnkou tam všechno zanikalo do jedné spleti a v důsledku toho se mi to přestalo líbit:) A tak to mám takhle jednoduché bez zbytečných serepetiček a vyhovuje mi to:) Už zmizel můj odpor k utírání prachu!:))











První patro knihovničky zblízka:)
Dvě dózičky od kosmetiky slouží jako dekorace plus ta napravo zároveň jako místo pro uskladnění krmiva pro Nobela :) Už mě nebavilo mít po pokoji rozházené krmivo ze sáčků, které se mi pravidelně trhaly:) Aroma lampička s olejíčkama nesmí chybět :) Na fotce jsou mé dva nejoblíbenější:) Meduňka a Mojito kompozice:) Dále prasátko :) Už je to zvyk, že vždy, když mi přebývají v peněžence drobné, tak je nasypu do prasátka.) když je nouze, tak se kolikrát sama nestačím divit, kolik penízků jsem tam stihla nastřádat:) Velkou výhodou je také to, že mě nebaví ty peníze vyšťourávat, takže tam jsou hezky v bezpečí před utrácením:)
Nu a napravo společník mých posledních dní, penicilin :/





Moje chlouba, která se doufám bude rozšiřovat:) V popředí povinná četba z knihovny, která zakrývá všechny díly Harryho Pottera:) Dále tři knížky od Dana Browna s profesorem Langdonem v hlavní roli ( DaVinciho kód, Andělé a démoni, Ztracený symbol) a sága Stmívání:) S těmi hezkými obaly:))













tady můžete spatřit pár starších kousků uzmutých od babičky z knihovny, jako například Stendhala, Psa baskervillského, Komu zvoní hrana, Cirkus Humberto, Krakatit, Na větrné hůrce!( to bych mohla číst dokola!), potom pár knížek za vlastnoručně vydělané penízky:) Janu Eyrovou v angličtině stejně jako Čaroděje ze země Oz:) potom Povídky Zdeňka Svěráka a taky Jiřího Grossmana a Miloslava Šimka:) Pláň Tortillu od Steinbecka, Snídani u Tiffanyho od Capoteho, Člověk bez osudu od Kertészeho, Pýchu a předsudek, Sluhu dvou pánů z Národního divadla(nejůžasnější divadlo!) /plně spodní poličku vfocenou nemám:) Tam se nachází Kompletní sbírka letopisů Narnie v angličtině a taky Chlapec v pruhovaném pyžamu v angličtině a knížka jako řeka jež plyne od Coelha:))



Noční stoleček:) lampička, rozečtená knížka, pouzdro na telefon, záložka a maturitní fotka milého:) jediná fotka, kterou mám v celém pokoji:) Zbytek mám schovaný v krabici vzpomínek společně se srdíčkama a růžema z pouti a milých drobností, kterými mě můj milý obdaroval:) Ale o tom až jindy:))












A blížíme se k závěru exkurze:) Můj koutek kde relaxuju, učím se, čtu si, sleduju filmy nebo se jen tak válím:)) Dříve jsem tam mívala oblíbené křeslo z dětství, ve kterém jsem se vždycky stulila a spala, co naplat:) Z křesla už jsem vyrostla a i když jsem se snažila stulit do co nejmenšího klubíčka, tak to nebylo ono :) A tak milované křeslo nahradilo toto místečko:))











Místečko vzniklo jednoduše:) Teplou ovčí deku, kterou jsem dostala od našich k Vánocům společně s polštářky jsem přeložila a umístila do kouta:) Tam mě stráží plyšový psík, dárek k prvním Vánocům, které jsme slavili s milým a taky veverák z doby ledové, to je zas vzpomínka na naši první pouť:) Deka, kdyby náhodou byla zima a Houmí:)( nešibe mi, jen mám pojmenovaný notebook:P) A tímto vážně končím tuto exkurzi, to jsem zvědavá, kdo se prokousal až sem:)








Cítím, že toto přestěhování pokoje bylo konečné:) Cítím se v něm teď strašně dobře a trávím zde většinu času:)) Pokud jste se prokousali až sem, tak vám děkuju :) Mějte se famfárově:))

1 komentář:

  1. Máš krásný pokoj a vůbec ne malý. :)

    Líbí se mi obsah Tvé knihovny a těším se na článek o drobnůstkách, které jsou Ti vzpomínkami na milého a jsou schovány někde v šuplíčku. :)

    Taky obdivuji nakreslenou Audrey, mám jí moc ráda, kdybys chtěla, přijeď mi jí taky namalovat. :D

    A ještě bych se chtěla zeptat, jestli máš někde nějaké květiny. Žádných jsem si na fotkách nevšimla. Já je mám snad všude. :D

    OdpovědětVymazat