pátek 17. února 2012

Rozjezdy pro hvězdy :)

Dobré ráno všem :)  Chumelí se chumelí, máme po plese a příští týden jarní prázdniny:) Ovšem až po dnešku :/ tákže souhrnná práce z matiky a zkoušení z maturitních témat ze základů společenských věd...Ave gympl :/ Mám strach z té matiky...první test jsem řádně pokazila a za tu čtyřku byla i ráda...jenže...písemek bude už jen pár z toho dvě velké souhrnné, které pravidelně kazím...a tak mám strach, ať nemusím řešit nějaké připuštění, nepřipuštění k maturitě...nu uvidíme..už se těším až bude dnešek za mnou a prázdniny přede mnou, i když budou ve znamení učení.
Ples byl báječný, s milým jsme ho celý protancovali a program se také vydařil:) Má ovšem jedno velké mínus:/ To, že je po něm:) Pfů už se to zkrátka blíží a já jsem čímdál víc nervózní:)
Budu muset letět, tak hezký víkend :))

Žádné komentáře:

Okomentovat