úterý 26. června 2012

Na začátku nové cesty :)))

Ty jo. A je to tam:) Jsem přijatá do Olomouce:) Na dva obory, ale mám jasno :) ty jo.Sotva jsem vylezla z devítky a najednou vysokoškolačka:) Nová životní etapa přede mnou:) Noví lidé přede mnou:) má vysněná práce přede mnou:) Co na to říct? Snad jen:) Nebuďte mě prosím:))

K.O.N.E.Č.N.Ě. je to štěstí plnohodnotné, zvládla jsem to:) z 200 lidí 7. a 2. začínám si sama sebe vážit a trošku se mi zvedlo sebevědomí:) Hlavně jsem ráda za to, že peníze, které do mě naši vrazili, a že jich nebylo málo, nebyly jen peníze vyhozené oknem, že to k něčemu bylo:)

A teď tedy definitivně Z.A.Č.Í.N.A.J.Í. P.R.Á.Z.D.N.I.N.Y.!!!:)))

1 komentář:

  1. Gratuluju moc!

    To tetovani pry vydrzi tyden az dva, uvidime, zatim s tim nemam zadnou zkusenost :)

    OdpovědětVymazat