čtvrtek 21. června 2012

Vinna v plném rozsahu...

...no jo, nejraději bych si nafackovala za to, co jsem sobě a svému tělu celý rok prováděla :) Nulový pohyb, sladkosti, tučné věci...nekonečná únava, kilíčka nahoře a absolutní lhostejnost k tomu všemu, musím se přece učit že jo...blbost a alibismus nic jiného:)
Tak se teď snažím trošku překopat svůj životní styl a zjišťuju, že nedostatek času je jen hloupá výmluva:)
Takže poctivě snídám, svačím, obědvám, svačím, večeřím a svačím:) Jím pořádnou dávku zeleniny a ovoce a snažím se vyhýbat sladkému a tučnému a věřte nebo ne, když vážně jím 6x denně v menších porcích, tak na tu čokoládu ani chuť nemám a cítím se o mnoho líp:) Taky se pomalu snažím zase přivykat sportu, kterým jsem dříve doslova žila, ani nevím, kde se stal ten zlom a já s tím přestala:)
Docela mě tyhle změny baví a já jen doufám, že se mi podaří zase dostat do kondice, protože v 19ti se zadýchávat do schodů,no docela nic moc:) Ono ve starším věku by to mohl být docela problém:)
Navíc je léto:) Všechny ty dobroty rostou na zahrádkách a čerstvé se dají sehnat všude, takže není nic jednoduššího než trošku nad sebou zauvažovat, jestli náhodou svému tělu neubližujem a zkusit s tím něco udělat:)
Tak se mějte krásně a já jdu na sváču:))

Žádné komentáře:

Okomentovat