pondělí 25. června 2012

V Zoo

Milý deníčku, v sobotu jsme s milým navštívili Zoo Lešnou u Zlína:) Bylo to vynikající:) Zbožňuju zvířata a zbožňuju milého, co víc si přát??:)
V téhle zoo jsem nebyla pěknou řádku let, takže jsem byla moc překvapená, jaká je hezky spravená:) užívala jsem si:) Mými favoritkami se staly jakési malučké opice užnevímjaksejmenovaly:) praly se, vybíraly si blechy, skákaly ze stromů na zem no hotové kamikadze:) Lev spal opravdu na frajera s nohama ve vzduchu a páv zrovna roztahoval svá pera:) Jediné co mi trošku kazilo dojem byli lidi:) Nevykládejte si to zle, ale vážně nepochopím, proč tam spousta lidí i přes vyslovený zákaz, který visel u každé klece, voliéry, výběhu házela své vlastní chleby, bagety, rohlíky a nevím, co všechno a přitom tam byly automaty, kde si člověk mohl za pětikorunu koupit hrstku krmiva určeného pro zvířata:) Já už se ani nedivím, že to na zemi vypadá, tak jak to vypadá, když lidé neumí ani číst že jo:) Dost bylo rozhořčení, chtěla jsem si jen zapsat další krásný den z letošního léta:)









Žádné komentáře:

Okomentovat